15 Ocak 2018 Pazartesi

HERBALİFE İLE GERİ KİLO ALIR MIYIM ?

İŞTE EN ÇOK SORUNUN GELDİĞİ YERE BİR AÇIKLIK GETİRELİM !

Adı her ne kadar kötüye çıkarılsa da her ne kadar bu konu hakkındaki bilgisi olmayan insanların konuşmaya hakkı olsa da kusura bakmayın ürünü aldığınız kişi size sadece ürün satmış !

Konu her ne konu olursa olsun malesef ki herkesin bir bilgisi var. Bundan 3 yıl önce ürün kullanmaya karar verdiğimde mahallemizde ki  Hatice teyze bir anda doktor kesilmişti "asla kullanma ! kullananlar şöyle olmuş böyle olmuş " diye konuşmaya başlamıştı. Çünkü ona da komşusu öyle anlatmıştı. Neyse ürünü kullanmaya tam anlamıyla karar verdim ve ürünü bir danışmandan aldım. Zaman geçtikçe şunu anladım ki ürün gerçekten eğitimini almış bir danışmanla birlikte kullanıldığında sonuç veriyormuş ! Benim azmim ve onunda bilgisi ile 1,5 ayda 14 kilomdan kurtuldum.

Peki neden hala 3 yıldan beri hala aynı kilodayım ? Çünkü ürünü ilk ürünü kullanmaya başladığımda tam anlamıyla karar vermiştim ve bedenimi kendime ait hissetmiyordum! Onun için asla kilo verdikten sonra eski halime asla dönmek istemedim. en önemlisi ise programda iken danışmanım bana sporu da eklersem daha iyi olacağını söylemişti ve ben diğer insanlar gibi kendimi bir spor salonuna tıkmaktansa evimin yakınında olan büyük bir parkta her gün tempolu bir şekilde 10 km yürüdüm böylece çok sıkılaştım ve programım bittikten sonrada asla hayatımdan çıkarmadım!
Öğrendiğim şeylerden bir tanesi de paketlenmiş gıda yememek ! ama eğer zor durumda kaldığımda yiyeceksem muhakkak önce  arkasında ki besin değeri tablosunu okumamız lazım çünkü unutmayın evet kalori önemli olabilir ama şeker ve yağ oranı daha da önemli !

Şimdi gelelim esas mevzuya ! Herbalife ile tüm kilonu yağından verirsin bunu daha önceki bloglarımda açıklamıştım zaten ama genel bir bilgi vermek gerekirse Shake ile kaloriyi kısıtlayıp gerekli vitamin mineral ve proteini alırken , konsantre çay ile içindeki yeterli miktardaki bitki özleri sayesinde ödem atıp yağ yakıyorsun ve en önemlisi ise Aloevera ! İçinde ki %40 oranındaki Aloevera jeli ve fruktoz sayesinde kişinin günlük alması gereken doğal şeker miktarını karşılayarak gün içindeki kan şekerindeki dalgalanmaları önler ve Aloevera sayesinde kişinin sindirim sistemini temizleyerek metabolizmasının daha hızlı çalışmasını sağlar! Ben ilk tanitaya çıktığımda metabolizma yaşım 36 iken ideal kiloma geldiğimde ise 12 olmuştu ! Bu şu demek oluyor yani benim kilo verme yaşım , iç organlarımın yaşı 12 :) ne kadar güzel değil mi ? Peki size sorarım hangi güçsize geri kilo aldırır ? tabiki çikolatanın gücü ! tabiki hamburgerin gücü ! tabiki pizzanın gücü ! dahaaaaa ne olsun !!!

1 AYDA 4 - 12 KİLO ARASINDA GARANTİ SONUÇ ALIRSINIZ ! DETAYLI BİLGİ İÇİN LÜTFEN WHATSAPP 0553 438 42 48 YADA WEB SİTEMİZDEN FİYAT BİLGİSİ ALMAK İÇİN TIKLAYIN 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HERBALİFE ÜYELİK 0553 438 42 48

Herbalife üyeliği sizlerin ürünlere %25 iskonto ile ulaşmanızı sağlarken , internet sitelerindeki ucuz ürün adı altında sizlere temin e...