26 Aralık 2017 Salı

HERBALİFE ÜRÜNLERİNİN YAN ETKİSİ VAR MI ?


Herkese merhaba :) Tam 3 yıl önce Herbalife ürünleri ile tanıştım . Ürünleri almadan önce direk Google' Herbalife'ın zararları yazdım ve çıkan yazılar beni şaşırttı ! Kimi insan midemi bulandırdı , başımı ağrıttı , verdiğim kiloları geri aldım tarzında yazılar yazmışlar . İlk önce çok korktum ,çekindim söylemek gerekirse ve kullanmaktan vazgeçtim . Ama teyzem kilo sorunlarından o kadar bunalmıştı ki Herbalife  ürünlerinin siparişini verdi ve ürünleri gelince kullanmaya başladı . Onu sadece uzaktan izledim . 1 Ayda 8 kilosunu kaybetti ama etrafındaki herkes daha fazla verdiğini iddia ediyordu ve toplamda 4,5 ayda 35 kilosunu verdi , çok şaşırmıştım o internette okuduğum hiç bir şey olmamıştı ve karar verdim kullanmaya. Ürünleri aldığım kişi bana öyle sıkı bir danışmanlık yaptı ki 1,5 ayda 14 kilomu verdim ve 85 cm inceldim. 3 yıldan beride aynı kilomu koruyorum.


Daha sonra ürünlerin eğitimini almaya karar verdim. Gittiğim bir eğitimde aldığım notlar şu an çok değerli!

Herbalife ürünleri bitkisel ürünlerdir , içerisinde vücudumuzun hiç tanımadığı birçok bitki var çok normal bir şekilde ürünleri kullandığımızda midemiz tepki verecektir. Örneğin ; mide bulantısı yada baş ağrısı yapabilir tıpkı benim o gün internetten okuduğum gibi ! ama bunlar yan etki değil 2-4 gün arasında geçecektir.




Herbalife'ın tek yan etkisi gardolabınızı yenilemek olacaktır ve bununda en güzel yan etki olduğunu düşünüyorum :)

Herbalife ürünleri Eğitimini almış bir Danışman tarafından alırsanız tam sonuç alırsınız ! 3 yıldan beri 57 eğitime katıldım ve şuan kilo sorunu olan kişilere danışmanlık yapıyorum ve son 4 ayda 43 kişiye finishe ulaştırmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyorum :) Kişilerle birebir ilgilenip onlarla sürekli iletişim halinde kalarak tüm sorularına cevap veriyorum ve en önemlisi onlara ürün satmak için ürün vermiyorum !

Yukarıdaki tontiş kız benim :) Gerçekten kilo vermek ve bunu profesyonel bir danışman ile yapmak isterseniz bana ulaşın


1 AYDA 4 - 12 KİLO ARASINDA GARANTİ SONUÇ ALIRSINIZ ! DETAYLI BİLGİ İÇİN LÜTFEN WHATSAPP 0553 438 42 48 YADA WEB SİTEMİZDEN FİYAT BİLGİSİ ALMAK İÇİN TIKLAYIN 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HERBALİFE ÜYELİK 0553 438 42 48

Herbalife üyeliği sizlerin ürünlere %25 iskonto ile ulaşmanızı sağlarken , internet sitelerindeki ucuz ürün adı altında sizlere temin e...